Każdy potencjalny klient ma styczność codziennie z kilkoma 1000 reklam. Reklamy atakują nas w mediach społecznościowych, w telewizji, w radio oraz na codziennym spacerze w postaci bilboardów i szyldów. Takie reklamy zaczynają denerwować ludzi i coraz częściej staramy się ich unikać. Chyba, że jest to reklama, która po prostu wzbudza nasze zainteresowanie. Sprawia, że chcemy wiedzieć co tak naprawdę jest reklamowane. Takie reklamy tzw. reklamy drażniące klientów są obecnie bardzo często stosowane, szczególnie w przypadku nowo powstałych firm i produktów.
Najlepsze przykłady reklam teaserowych
W ostatnim czasie bardzo popularne stały się reklamy teaserowe. Są to reklamy, które mają wzbudzić zainteresowanie klientka, sprawić, że będzie chciał dowiedzieć się więcej o nowym produkcie. Dlatego coraz częściej jest to forma reklamy, którą stosują nowo powstałe firmy lub dotyczy nowo powstałego produktu. Jeśli chodzi o reklamy teaserowe przykłady spotykamy przede wszystkim na przystankach. Ta reklama polega na tym, że przez kilka pierwszych dni lub tygodni na danym bilbordzie jest informacja o wprowadzeniu na rynek nowego produktu. Lecz klient nie wie o jaki produkt, markę lub firmą chodzi. Dopiero po kilkunastu kolejnych dniach, a nawet tygodniach na tym samym bilbordzie pojawia się druga część reklamy. Podczas której wyjaśnione jest o jaki produkt chodzi w reklamie. Taka reklama wzbudza zainteresowanie nie tylko potencjalnych klientów lecz wszystkich odbiorców, do których trafia. Ponadto zazwyczaj w mediach społecznościowych oraz w telewizji rozpoczyna się dyskusja na temat ciekawości dotyczącej nowego produktu. Pierwsza reklama o tym charakterze powstała we Francji i dotyczyła kremu. Reklamowała ją kobieta, która co tydzień ściągała jedną część garderoby. To wzbudziło zainteresowanie nie tylko wśród mężczyzn. Z pewnością właśnie krem tej firmy został w pamięci Francuzów na długo. Tak ma wyglądać właśnie dobrze przeprowadzona kampania teaserowa. Dlatego też tego typu reklamy znacznie częściej można spotkać i nawet w Polsce udało się przeprowadzić kilka bardzo dobrych kampanii o tego typu przekazie.
Reklama dźwignią handlu. Ten zwrot słyszymy niemal każdego dnia i oczywiście wiele zależy od reklamy. Klienci coraz częście unikają tych standardowych reklam, które zasypują nasz wirtualny świat. Nie można już obejrzeć teledysku bez przejrzenia reklamy. Nic bardziej nie irytuje niż ciągłe oglądanie tych samych produktów. Klienta natomiast ciekawią nowe produkty, które dopiero powstały. I właśnie dla nich personalizowane są reklamy drażniące czyli teaserowe czyli wzbudzające zainteresowanie.